Kongresové služby
Hotel SOREA Regia v Bratislave je vďaka svojej polohe v blízkosti historického centra a kongresového centra INCHEBA ideálny na organizovanie konferencií, seminárov a rôznych spoločenských, pracovných a súkromných akcií.
Spoločenské a rokovacie priestory hotela sú vybavené prezentačnou technikou, ozvučením a vhodné aj na usporiadanie rozsiahlejších gastronomických podujatí, rautov, banketov, recepcií, pracovných obedov, plesov, svadieb, stužkových slávností, osláv významných životných jubileí alebo firemných osláv.
Hotel ponúka komplexné zabezpečenie akcií, organizuje sprievodné podujatia (grillpárty, diskotéka, coffee break) a v spolupráci s umeleckými agentúrami pripraví atraktívne kultúrne a zábavné programy.
V prípade záujmu o spojenie kongresových akcií s výstavou hotel zabezpečí vhodnú úpravu hotelových priestorov (recepcia, foyer).
- klimatizovaný hotel po komplexnej rekonštrukcii
- ubytovanie typu izba standard a business
- ubytovanie typu apartmán standard a business
- kompletné technické vybavenie
- prekladateľské kabínky v kongresovej sále
- rauty, firemné večere, spoločenské podujatia
Kogresová sála:
- zabudovaná technika vrátane tlmočníckych kabín
- kapacita osôb 200 osôb kino sedenie
- 180 osôb školské sedenie
- 200 osôb radové sedenie kolmo na lektorský stôl
Reštaurácia:
- kapacita 200 osôb
Salónik KM I. - 1. poschodie:
- kapacita 40 osôb kino sedenie
- 30 osôb školské sedenie
- 40 osôb sedenie do tvaru "U"
Salónik KM II. - 2. poschodie:
- kapacita 30 osôb kino sedenie
- 20 osôb školské sedenie
- 30 osôb radové sedenie kolmo na lektorský stôl
- 30 osôb sedenie do tvaru "U"
Salónik Hubert:
- kapacita 30 osôb kino sedenie
- 20 osôb školské sedenie
- 25 osôb sedenie do tvaru "U"